Bemutatkozás

A bemutatkozás célja természetesen az, hogy Ön úgy érezze, gyermeke számára hasznos lehet a „beszélgetés sorozaton” való részvétel. Amennyiben érdekli, hogy mikkel foglalkoztam idáig, úgy röviden megtalálhatja alább, a bekeretezett részben. Világlátásomat természetesen nagyban alakították eddigi tevékenységeim, és azokból gyűjtött tapasztalataim. De nem ez a lényeg. A lefontosabb, hogy gyermeke hiteles személynek tartson abban a kérdéskörben, amiről a beszélgetések szólnak. Ha így lesz, akkor figyelni fog arra, amit közlök, amit sugallok, amire a figyelmét ráirányítom. El fog gondolkozni rajta, és megfelelő pillanatokban eszébe fog jutni. Egyet biztosan tudok… Iskolai előadásaim, az elmúlt évtizedekben, egyszer sem fejeződtek be úgy, hogy „… jó, ha már nincs több kérdés, akkor köszönöm a figyelmet”. A tanároknak kellet közbeavatkozni azzal, hogy „…gyerekek, sajnos már csak három kérdésre van idő, és be kell fejezzük az összejövetelt”. Ha nem fogynak el a kérdések, akkor elértem, amit akartam.

Filozófiám: Hagyjátok álmodni a gyereket!

Szakmai állomások


Óvoda: helyett a nagyszülők háztáji gazdasága

Általános iskola: Kodály módszer szerint működő ének-zenei általános iskola

Középiskola: Fizika – kémia szakos gimnázium

Egyetem: Budapesti Műszaki Egyetem, Gépészmérnöki kar

Nyelvtudás: angol

Tevékenységek, munkák, vállalkozások: saját gépészműhelyben fémforgácsolás, virágkereskedés, fagylaltos üzlet, hajóépítés és tervezés, az első magyar földkerülő vitorlázás, expedíciós tartalmú második földkerülés családdal, ismeretterjesztő újságcikkek és könyvírás, rádió-kommunikációs kísérletek, filmkészítés, televíziós műsor szerkesztés és műsorvezetés, vitorlás charter cégek létrehozása és operációjának felállítása, vitorláztatás, tengeri hajóvezető iskola létrehozása, hajóvezetők képzése, hajók műszaki szakértése, Megszállottak Klubja elnöksége, kutatás-fejlesztés hajóépítő projekt vezetése…

Aktívan (versenyszerűen) űzött sportok: szertorna, síkvízi kajak, kosárlabda, labdarúgás, vitorlázás

Oktatás-képzés: Iskolai gyerek-körök szervezése és működtetése az Equator-expedíció alatt, előadások iskolákban, vitorlás hajóvezető iskola létrehozása és képzés, vitorlás fakultáció létrehozása és oktatás a Testnevelési Egyetemen, előadások vezető képzésekben.